A mai játékok elképzelhetetlenül mások lennének anélkül, amit a DirectX 8 és programozható shaderei bevezettek. Ez a technológiai ugrás lehetővé tette, hogy a fejlesztők kilépjenek a korábbi, merev, előre meghatározott grafikai útvonalakból, és elkezdhessék formálni a virtuális világok vizuális megjelenését korábban elképzelhetetlen szinten. A DirectX 8 legforradalmibb újítása a programozható shaderek megjelenése volt. Ezek a … Olvass tovább
A A DirectX 8 forradalma így alapozta meg a modern játékgrafikát bejegyzés először Szoftver-Zona.hu-én jelent meg.
Ez is érdekelhet
A Syberia Remastered teljes körű felújítással érkezett meg konzolra és PC-re
A Windows 11 frissítés bemutatja az új Feladatkezelőt
A Petit Planet zárt teszt Animal Crossing rajongóknak készült
A Marvel Tokon második bétája elhozza Pókembert és a folyamatos tesztelést
A Windows 11 előnézeti funkció távozik – visszavonják az ajánlott fájlokat
Egy Rejtett beállítás a Windows 11 bétában haptikus visszajelzést ígér
A szerkesztő ajánlata
A gardróbod környezettudatos felfrissítésének módjai
Keanu Reeves Németországba utazott, hogy megkezdjék a John Wick 4 gyártását
Suni Williams űrhajós történelmet ír az űrben egy újabb rekord megdöntésével!
A rajongók egyik legkedveltebb karaktere is jön az Avatár – Az utolsó léghajlító 2. évadban!
Az Apple következő AirPods Pro generációja forradalmasíthatja az egészségmonitorozást
Laboratóriumban elállított húsból készült kutyafalatok kerültek a boltok polcaira az Egyesült Királyságban!