Kezdjük egy kis statisztikával, hamarosan az is ki fog derülni, hogy miért. A világon minden percben 200 millió online tartalom jön létre, 205 millió e-mailt fogalmaznak meg, 3,5 millió Facebook és Twitter megjelenítés keletkezik. Ezek mellett percenként 400 óra YouTube videó kerül feltöltésre és 1200 WordPress blogbejegyzést publikálnak. Most pedig nézzük, hogy marketing szempontból miért More
The post Hasznos útmutató a vállalkozásod célközönségének a megismeréséhez appeared first on Fess.hu.
Read More
Ez is érdekelhet
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
A Cobra Kai 6. évad sokkal hamarabb kijön, mint azt gondolnád! Idén nyáron folytatódik a Netflix sorozat
Biztonságos és sikeres drónozás kezdőknek ezzel a 8 hasznos tippel!
Boston Terrier – a kedves, játékos és energikus kutyafajta
A kutyák agresszív viselkedését gyakran a félelem vagy az életkor okozza
Stranger Things 4. évad új előzetese a szivárvány szobába fogad
Zöld utat kapott a Sárkányok háza 3. évada az HBO-n