Megérteni egyszerű, végrehajtani kissé trükkös(ebb): ez az, amivel dióhéjban körülírható a dinamikus tartalommarketing. Mi az? Különleges, egyedi, képes feléleszteni az engemérdekel-hatást, nagymértékben növeli a megosztások számát, segíti a márkaépítés útját és előkészíti az értékesítést? Ugye Te is kitaláltad? Ez a legoptimálisabban megírt és megszerkesztett olvasó-megszólító tartalom… Alig néhány éve az emberek elképedtek azon, hogy az More
The post Mi a dinamikus és emocionális tartalomhasználat az online marketingben? appeared first on Fess.hu.
Read More
Ez is érdekelhet
IndexNow – jelentős változás várható a keresőmotorok indexelési folyamatában
A sikeres blog marketing 9 egyszerű lépése
Hogyan támogathatod a vállalkozásod a blog marketing segítségével?
A Google megerősíti a weboldal címek (Title) generálásának a frissítését
Július 26 – Már fut a Google Link spam algoritmusának frissítése
Hivatalos – A Google Page Experience frissítés június 15. és augusztus vége között fut le
A szerkesztő ajánlata
Egy kísérlet erejéig három hetet töltenek egy Mars-szerű sivatagi környezetben az “űrhajósok”
12 egészségügyi előny, amit az avokádó biztosít neked
A bahraini verseny a Mercedes “legrosszabb versenynapjai” közé tartozik
A Vaják 2. évad rövid előzetese Ciri hősi utazását követi
A Lamborghini első teljesen elektromos autóját 2030 előtt tervezi piacra dobni
A Mission: Impossible megjelenési dátumait (ismét) elhalasztották