Az utóbbi években a Barbie márka újra reflektorfénybe került, ami a Mattel céget és magát a Barbie babát is új életre keltette. Ez a jelenség … Olvass tovább
The post A Barbie újjászületése – Az idén 65 éves márka új generációs marketing sikerének titka appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
B4-vitamin hatása az emberi szervezetre
Női bőrtáska – hogyan ápoljuk?
Másodpercenként 319 terabyte-os sebességgel lealázta Japán az internetes sebességrekordot
A New York-i úszómedence, amely nemcsak szórakozást kínál, de tisztítja az East River vizét is
Mi az a Revolut, és kinek éri meg a használata?
A NASA legalább április 14-ig késlelteti a Mars helikopter repültetését!