A 2024-es párizsi olimpia közeledtével egyre több márka kezd kreatív kampányokat indítani, hogy kihasználják a globális figyelmet. A Four’N Twenty legújabb kampánya erre épít, bemutatva … Olvass tovább
The post Az Ausztrál kreativitás nem ismer határokat – íme a 2024-es Olimpiai időzónák hatásai poénos kampánya appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
Kalifornia 100%-ban green, de még mindig távol áll a szén-dioxid-mentes energiafelhasználástól
Prága – a városok királynője
A gomba frissen tartó tárolásának módszerei
Azok a 90-es évek show új előzetesében visszatér (Dona apja) Bob Pinciotti
A nagy pénzrablás spinoffja „Berlin” címmel jön 2023-ban a Netflixre
The Offer – készül A Keresztapa (The Godfather) filmek készítéséről szóló sorozat