Samsung évtizedek óta meghatározó szereplője a technológiai iparnak, köszönhetően átgondolt marketingstratégiáinak és innovatív termékfejlesztéseinek. A dél-koreai vállalat nem csupán a legújabb technológiák terén jeleskedik, hanem … Olvass tovább
The post A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát? appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
A legjobb Tiramisu krémes brownie süti
Hogyan öltözködj stílusosan a negyvenes éveidben?
A világ első úszó városa megmentheti a Maldív-szigeteket a pusztulástól
A kutyagondozási ágazat: hogyan találjunk munkát?
14 HIIT edzésprogram, mellyel elfelejtheted az unalmas kardiós napokat
A Porsche bemutatta a 911 Carrera S új, 473 lóerős változatát