John Mueller a Google Search Central live-ján december 11-én a túl sok hirdetést tartalmazó weboldalakról is kapott kérdést. Egy néző az iránt érdeklődött, hogy néhány keresés során olyan weboldalakkal találkozott a találati listán, melyek tele voltak reklámokkal és gyenge felhasználói élményt nyújtottak. Hogyan kezeli ezeket a Google? Mueller elmondta, hogy konkrét példák nélkül nehéz válaszolni,
Read More
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
Hogyan működik a Visual Intelligence? Itt az Apple válasza a Google Lens technológiájára!
A Hyundai Elantra N új TCR kiadása a versenypályák ihlette különlegesség
Az Apple és a Samsung ultrakönnyű telefonok versenye idén beindul!
A GM kilép a robotaxi piacról! Mi állhat a döntés mögött?
A Louis Vuitton bemutatta az új „New Formal” férfi kollekcióját a 2025-ös szezonra
SEO szövegírás – mi is az és hogyan működik?