A tartalommarketing kifejezés tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, amely olyan tevékenységek összességét foglalja magában (a szövegtől a videóig), amelyek a marketingcélok elérését, megvalósítását szolgálják. A „releváns” jelzővel ellátott tartalom kimagasló helyen szerepel a tartalommarketing szférájában, ám joggal feltevődik a kérdés ennek kapcsán, hogy tulajdonképpen melyik/milyen tartalom „büszkélkedhet” ezzel a megnevezéssel, hogy tudniillik: releváns, vagyis: érdemleges, figyelemre méltó? More
The post Mi is tulajdonképpen a tartalommarketing és milyen célt szolgál? appeared first on Fess.hu.
Read More
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
Zöld utat kapott a Sárkányok háza 3. évada az HBO-n
A tudósok szerint a múltba utazás „matematikailag lehetséges lehet”
A Jaguar egy új koncepcióautóval törné meg a csendet!
Az Alpine szerint a motorsport jövője a hidrogén-hajtásban van, legalább is az Alpenglow koncepciója ezt sugallja
A német Bionic cég a CES 2023-on mutatja be az eddigi legkönnyebb elektromos exoruhát
5 ok, amiért érdemes ellátogatnod Szentendrére