A tartalommarketing kifejezés tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, amely olyan tevékenységek összességét foglalja magában (a szövegtől a videóig), amelyek a marketingcélok elérését, megvalósítását szolgálják. A „releváns” jelzővel ellátott tartalom kimagasló helyen szerepel a tartalommarketing szférájában, ám joggal feltevődik a kérdés ennek kapcsán, hogy tulajdonképpen melyik/milyen tartalom „büszkélkedhet” ezzel a megnevezéssel, hogy tudniillik: releváns, vagyis: érdemleges, figyelemre méltó? More
The post Mi is tulajdonképpen a tartalommarketing és milyen célt szolgál? appeared first on Fess.hu.
Read More
Ez is érdekelhet
IndexNow – jelentős változás várható a keresőmotorok indexelési folyamatában
A sikeres blog marketing 9 egyszerű lépése
Hogyan támogathatod a vállalkozásod a blog marketing segítségével?
A Google megerősíti a weboldal címek (Title) generálásának a frissítését
Július 26 – Már fut a Google Link spam algoritmusának frissítése
Hivatalos – A Google Page Experience frissítés június 15. és augusztus vége között fut le
A szerkesztő ajánlata
Mi a dinamikus és emocionális tartalomhasználat az online marketingben?
Krémes avokádó és spenót szószos tészta
Ideje véget vetni a harcnak! A Cobra Kai 6. évada lesz az utolsó a sorban
Érkezik a Google mindent felforgató Page Experience algoritmus frissítése
Mi a különbség és mikor használj khakit és mikor chinot?
Theo James lesz a főszereplője a Guy Ritchie filmje alapján készült Úriemberek (The Gentlemen) sorozatnak