A tartalommarketing kifejezés tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, amely olyan tevékenységek összességét foglalja magában (a szövegtől a videóig), amelyek a marketingcélok elérését, megvalósítását szolgálják. A „releváns” jelzővel ellátott tartalom kimagasló helyen szerepel a tartalommarketing szférájában, ám joggal feltevődik a kérdés ennek kapcsán, hogy tulajdonképpen melyik/milyen tartalom „büszkélkedhet” ezzel a megnevezéssel, hogy tudniillik: releváns, vagyis: érdemleges, figyelemre méltó? More
The post Mi is tulajdonképpen a tartalommarketing és milyen célt szolgál? appeared first on Fess.hu.
Read More
Ez is érdekelhet
Ismét itt az idei év második Google termékismertető algoritmus frissítése
Itt a Google novemberi alap algoritmus frissítése!
A Google már teszteli az organikus találatok közötti hirdetéseket is!
Google Ads Data Manager – Leegyszerűsödik az első feles (first-party) adatkezelés egy új Google eszközzel
Google algoritmus-frissítések és változások 2023-ban
A Google Ads technikai hibával küzd – a hirdetések elutasítása és költségellenőrzés is érintett
A szerkesztő ajánlata
Íme az edzésprogram, aminek Matt Damon bombasztikus formáját köszönhette a 40-es éveiben
Az új energiatakarékos F1-es motorszabályok szabaddá teszik az utat a Porsche és az Audi számára a száguldó cirkuszban
A D-vitamin három, kifejezetten férfiakra gyakorolt pozitív élettani hatása
Ezért növekszik folyamatosan a Mount Everest és az Alpok hegyvonulat magassága is!
A legjobb online kaszinók forintos játékhoz 2023-ban
A legjobb és legnépszerűbb hazai gasztronómiai fesztiválok!