A tartalommarketing kifejezés tulajdonképpen egy gyűjtőfogalom, amely olyan tevékenységek összességét foglalja magában (a szövegtől a videóig), amelyek a marketingcélok elérését, megvalósítását szolgálják. A „releváns” jelzővel ellátott tartalom kimagasló helyen szerepel a tartalommarketing szférájában, ám joggal feltevődik a kérdés ennek kapcsán, hogy tulajdonképpen melyik/milyen tartalom „büszkélkedhet” ezzel a megnevezéssel, hogy tudniillik: releváns, vagyis: érdemleges, figyelemre méltó? More
The post Mi is tulajdonképpen a tartalommarketing és milyen célt szolgál? appeared first on Fess.hu.
Read More
Ez is érdekelhet
A Netflix új szintre emeli az idegesítő reklámokat az AI segítségével
Miért nélkülözhetetlen a tudatos pénzügyi tervezés a sikeres marketinghez?
Mi az a kripto marketing és miért igazán fontos most?
Kína betiltja az önvezető autós hirdetéseket egy tragikus baleset után
A sikeres keresőoptimalizálás 5 alapelve
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A szerkesztő ajánlata
Itt A kutya karmai közt első rövid előzetese Benedict Cumberbatch és Kirsten Dunst főszereplésével
Emma Stone lehet hogy egy földönkívüli az év legfurcsább filmjében?
Készül a Jégkorszak 6 – visszatér a nagy sikerű animációs franchise 2026-ban
A bőrgyógyászok is ezt a 3 összetevőt ajánlják a mindennapi bőrápoláshoz
Tudtad, hogy a makadámdió mérgező a kutyák számára?
Stílusos és praktikus férfi laptoptáska 2022-re? Ezek a legjobbak a piacon!