Talán nagy titkot nem árulok el azzal a kijelentéssel, hogy minden vásárló más és más. Ennek ellenére vannak bizonyos személyiségtípusok, melyek alapján jól látható határvonalat húzhatsz az ügyfeleid között. Ez pedig segítségedre lehet az értékesítésed hatékonyabbá tételében. Mielőtt mélyebben beleásnánk magunkat a témába, érdemes tisztázni a B2B, illetve a B2C értékesítés közötti különbséget. Pusztán a More
The post A B2B és a B2C vásárlók személyiségtípusai appeared first on Fess.hu.
Read More
Ez is érdekelhet
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
Matthew McConaughey feltárja az NFL és az étel kapcsolatát az új Uber Eats reklámban!
A legújabb felmérések eredményei szerint romlik az X platform hírneve
A Netflix bővíti hirdetési lehetőségeit és sikeres Upfront kampányt zár
Hogyan javítsuk weboldalunk hírnevét? hatékony stratégiák és tippek
A szerkesztő ajánlata
A Google mostantól lehetővé teszi, hogy ismerőseid is megvásároljanak neked egy Play Áruház alkalmazást
Honnan ismerem fel, hogy lassan javítani kell majd a wc-t?
A jupiter vörös foltjával valami különleges történik – az ősi vihar felgyorsítja a tempóját
Itt az Űrhadosztály (Space Force) 2. évadának új filmelőzetese
Itt a Motorola új kampánya: mesterséges intelligencia által generált divat a Razr-hoz
Hova utazz szingliként a nagyvilágba? Az egyedülálló férfiak kedvenc turistahelyei