A Google teszteli a hirdetések elhelyezését a organikus keresési eredmények között? A kereső óriás keresési oldalain a harmadik és ötödik organikus pozícióban futó szponzorált hirdetéseket figyeltek meg. Patrick Stox, az Ahrefs terméktanácsadója, technikai SEO és márkanagykövet vette észre először, hogy szponzorált posztok jelentek meg ott, ahol általában a harmadik és ötödik organikus pozíció szokott futni.
Ez is érdekelhet
Miért nélkülözhetetlen a tudatos pénzügyi tervezés a sikeres marketinghez?
Mi az a kripto marketing és miért igazán fontos most?
Kína betiltja az önvezető autós hirdetéseket egy tragikus baleset után
A sikeres keresőoptimalizálás 5 alapelve
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
A szerkesztő ajánlata
A játékkonyha a kislányok egyik nagy kedvence
Hivatalos – az összes Bugatti Bolide és Chiron elkelt már elővételben!
Ha futócipőt keresel a cipőtalpra is figyelj oda, mert könnyen sérülést is okozhat!
A baba fejlődése az első évben
A végső utazás megkezdődik a Snowpiercer – Túlélők viadala 4. évadának trailerében
A Skandináv lakberendezés a legjobb módja annak, hogy az északi dizájn elveit bevezesd az otthonodba