A Google teszteli a hirdetések elhelyezését a organikus keresési eredmények között? A kereső óriás keresési oldalain a harmadik és ötödik organikus pozícióban futó szponzorált hirdetéseket figyeltek meg. Patrick Stox, az Ahrefs terméktanácsadója, technikai SEO és márkanagykövet vette észre először, hogy szponzorált posztok jelentek meg ott, ahol általában a harmadik és ötödik organikus pozíció szokott futni.
Ez is érdekelhet
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
Matthew McConaughey feltárja az NFL és az étel kapcsolatát az új Uber Eats reklámban!
A legújabb felmérések eredményei szerint romlik az X platform hírneve
A Netflix bővíti hirdetési lehetőségeit és sikeres Upfront kampányt zár
Hogyan javítsuk weboldalunk hírnevét? hatékony stratégiák és tippek
A szerkesztő ajánlata
Titokzatos videó jelent meg a Stranger Things 4. évadával kapcsolatban
Zuppa Toscana – a klasszikus Toszkán leves lassú főzőedényben!
Eladó nyaraló Horvátország népszerű régiójában! Fektessen be most!
Melyek lettek a legjobb nyári abroncsok idén az ADAC tesztje szerint?
Íme a legjobb saját gyártású, eredeti Netflix filmek és sorozatok listája 2021 szeptemberre!
10 egyszerű módja a kutyaképzés megkönnyítésének