A Google teszteli a hirdetések elhelyezését a organikus keresési eredmények között? A kereső óriás keresési oldalain a harmadik és ötödik organikus pozícióban futó szponzorált hirdetéseket figyeltek meg. Patrick Stox, az Ahrefs terméktanácsadója, technikai SEO és márkanagykövet vette észre először, hogy szponzorált posztok jelentek meg ott, ahol általában a harmadik és ötödik organikus pozíció szokott futni.
Ez is érdekelhet
Ismét itt az idei év második Google termékismertető algoritmus frissítése
Itt a Google novemberi alap algoritmus frissítése!
Google Ads Data Manager – Leegyszerűsödik az első feles (first-party) adatkezelés egy új Google eszközzel
Google algoritmus-frissítések és változások 2023-ban
A Google Ads technikai hibával küzd – a hirdetések elutasítása és költségellenőrzés is érintett
IndexNow – jelentős változás várható a keresőmotorok indexelési folyamatában
A szerkesztő ajánlata
A 49 millió éves bogár úgy néz ki, mintha tegnap még élt volna
Itt a 2024-es Toyota Land Cruiser Európának szánt változata
A Google első összecsukható Pixelje várhatóan még 2021-ben megjelenik
A Xiaomi először válik a világ második legnagyobb okostelefon gyártójává
4 reggeli edzésprogram, ami kellő energiát biztosít az egész napra
Mi is tulajdonképpen a tartalommarketing és milyen célt szolgál?