A Google bejelentette, hogy elindítja a november 2023-as termékismertető algoritmus frissítését. Ez a frissítés változást jelent abban, hogy a Google mostantól hogyan kezeli az értékeléseken alapuló tartalmakat. A Google dokumentációja szerint az értékelések rangsorolási rendszere a cikkek, blogbejegyzések és egyéb önálló, véleményre és elemzésre összpontosító tartalmak értékelésére szolgál. Nem értékeli a harmadik féltől származó értékeléseket,
Ez is érdekelhet
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A testalkatodhoz illő öltözködési tanácsok
A Hyundai „Seven” elektromos koncepcióautó egy autonóm társalgó
Túl szépnek hangzik, pedig igaz: jönnek a levegő nélküli autó gumiabroncsok
Oldaltáska hátizsák helyett? Divatos és ötletes javaslatok férfinak
Az új, 2024-es Opel Frontera 400 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik