Az Európai Unió egyik legfrissebb intézkedése jelentős hatással lehet a digitális piacokra és a felhasználók adatvédelmére. Az Európai Bizottság szerint…
The post Az Európai Bizottság álláspontja szerint a Meta hirdetésmentes előfizetési ajánlata ütközik a digitális piacokról szóló törvénnyel appeared first on Marketing Life.
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
A leggyorsabb utcai autógyártó az F1-es autók vezetéséhez legközelebb álló élményt ígéri
A mesterséges intelligencia elpusztíthatja az egész emberiséget, állítják a DeepMind tudósai egy tanulmányban
Hogyan teheted biztonságosabbá az otthonod a gyermeked számára?
Hogyan kell kutyaólat készíteni? Íme, a teljes válasz
2024 a horrorjátékok kedvelőinek az éve volt, tele izgalmakkal és rémálmokkal!
Megvan mikor jön ki a Te 5. évad és itt egy rövid előzetes is!