Az animációs filmek világa folyamatosan fejlődik, és a siker érdekében egyre kreatívabb marketing stratégiákra van szükség. Az Agymanók 2. (Inside Out 2) marketing kampánya példátlan … Olvass tovább
The post Hogyan vonzotta az Agymanók 2. marketing kampánya a Z generációt a mozikba? appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
Gazdát cserélt és várhatóan franchise lesz a Snowpiercer – Túlélők viadala
Azok a 90-es évek show új előzetesében visszatér (Dona apja) Bob Pinciotti
Ez a tudós fákat lő, hogy megvizsgálja azok hogyan vándorolnak
A Nissan Ariya lesz az első elektromos autó, amelyik átszeli a földet az Északi-sarktól a Déliig
A Maserati a GranTurismo 75 éves fennállása előtt tiszteleg Laguna Secában
Technikai SEO: bejárhatóság, indexelhetőség, elérhetőség, rangsorolás és kattinthatóság