Netflix nemrég közzétette a 2024-es második negyedévi eredményeit, amelyek ismételten megerősítették vezető szerepét a streaming piacon. Az adatok szerint a vállalat nemcsak a bevételi várakozásokat … Olvass tovább
The post A Netflix 2024-es második negyedévi jelentése szerint diadalmaskodott A hirdetésalapú előfizetési modellje appeared first on .
Ez is érdekelhet
Miért jobb a teljeskörű ügynökségi szolgáltatás, mint az ad-hoc marketingmegoldások?
A Netflix új szintre emeli az idegesítő reklámokat az AI segítségével
Miért nélkülözhetetlen a tudatos pénzügyi tervezés a sikeres marketinghez?
Mi az a kripto marketing és miért igazán fontos most?
Kína betiltja az önvezető autós hirdetéseket egy tragikus baleset után
A sikeres keresőoptimalizálás 5 alapelve
A szerkesztő ajánlata
Miért életbevágó a rendszeres olajcsere?
Véráztatta üzenet hozza el Kína első igazi AAA kalandjátékát
A sci-fi valósággá válik? – A tudósok azon agyalnak, hogyan utazzunk gyorsabban, mint a fénysebesség
Az Aston Martin nagy lépést tesz a következő generációs sportautók gyártása felé
Egyetlen példányban készült ez a brutális Pininfarina szupersportkocsi
A Skoda diákjai így képzelik el a jövő bringa sportok kiszolgáló autóját: ülés helyett hűtőláda és két kilincses ajtó