Netflix nemrég közzétette a 2024-es második negyedévi eredményeit, amelyek ismételten megerősítették vezető szerepét a streaming piacon. Az adatok szerint a vállalat nemcsak a bevételi várakozásokat … Olvass tovább
The post A Netflix 2024-es második negyedévi jelentése szerint diadalmaskodott A hirdetésalapú előfizetési modellje appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
A Honda azt ígéri, hogy 2040-re az összes értékesített járműve elektromos lesz
A 805 lóerős AMG GT63 S E Performance minden idők leggyorsabb Mercedese lesz
A Földnek egy megmagyarázhatatlan 27,5 millió éves tömeges kihalási ciklusa van
Színpárosítási szabályok az öltözködésben – részletes útmutató
Max Verstappen a négyszeres világbajnokok elitklubjában!
A Stranger Things 4. évad premierjének dátuma 2022-re csúszhat