A mesterséges intelligencia (MI) térnyerése a marketing és reklám világában alapvető változásokat hozott, átalakítva az ügynökségek és ügyfelek közötti kapcsolatot. Az intelligens ügynökségek és márkák … Olvass tovább
The post Hogyan gondolják újra a hatékonyságot a marketing ügynökségek és a márkák az MI korában? appeared first on .
Ez is érdekelhet
Kína betiltja az önvezető autós hirdetéseket egy tragikus baleset után
A sikeres keresőoptimalizálás 5 alapelve
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A szerkesztő ajánlata
Egy teljesen új, dobozos stílust kapott a 2024-es Hyundai Santa Fe
Megújult a Tamagocsi! Ezúttal okosóra formájában jön a 90-es évek tech kütyüje
Kutyasétáltatás szabályai – 3 dolog amit tudnod kell
Nyugdíjba vonult a Gaia űrszonda az emberiség legnagyobb felfedezője és csillagtérkép készítője
A legjobb tippek a gyerek kezének alapos megtisztításához
Oscar-díj 2021 – Anthony Hopkins 83 évesen a legidősebb színész, aki Oscar-díjat nyert