A mesterséges intelligencia (MI) térnyerése a marketing és reklám világában alapvető változásokat hozott, átalakítva az ügynökségek és ügyfelek közötti kapcsolatot. Az intelligens ügynökségek és márkák … Olvass tovább
The post Hogyan gondolják újra a hatékonyságot a marketing ügynökségek és a márkák az MI korában? appeared first on .
Ez is érdekelhet
A legújabb felmérések eredményei szerint romlik az X platform hírneve
A Netflix bővíti hirdetési lehetőségeit és sikeres Upfront kampányt zár
Hogyan javítsuk weboldalunk hírnevét? hatékony stratégiák és tippek
Keresőmotorok vs. válaszadómotorok: új digitális verseny van kialakulóban
Az NMHH új kiadványa segíti a szülőket a közösségi médiák biztonságos és tudatos használatáról
Hogyan írj hatékony hírlevelet? hosszú e-mailek vagy lényegre törő üzenetek?
A szerkesztő ajánlata
5 egyszerű és egészséges étel, amelyet könnyedén elkészíthetsz bármikor!
Az Európai Bizottság bemutatta az új éghajlatvédelmi stratégiáját
A SpaceX csillaghajója a tervek szerint csobbant az Indiai-óceánba a negyedik repülési teszt után
Az IKEA visszahívja a veszélyes ÅSKSTORM USB-töltőket
Thai bazsalikomos marhatál egyszerűen
Forradalmi változások a médiaiparban: az MI és a 3D technológia jövőképe