A mesterséges intelligencia (MI) térnyerése a marketing és reklám világában alapvető változásokat hozott, átalakítva az ügynökségek és ügyfelek közötti kapcsolatot. Az intelligens ügynökségek és márkák … Olvass tovább
The post Hogyan gondolják újra a hatékonyságot a marketing ügynökségek és a márkák az MI korában? appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
Hivatalos – a Stranger Things sorozat az 5. évaddal ér véget
Az Ahsoka új előzetese Hayden Christensen Anakin Skywalkerét is megidézi
A Star Wars: The Bad Batch 2022-ben hivatalosan is visszatér a Disney+ műsorára új epizódokkal
Rebel Moon – Zack Snyder lenyűgöző sci-fi alkotása idén decemberben jön a Netflixre
A Ferrari című film 7 és fél perces tapsviharban részesült a Velencei Filmfesztivál világpremierjén
Go Zöld – Miért elkerülhetetlenek az elektromos repülőgépek?