A Corona sörmárka nemrégiben egy új, kreatív marketing kampányt indított a YouTube Shorts segítségével, hogy támogassa a Corona Sunsets Fesztivál World Tourt. A kampány célja … Olvass tovább
The post A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba! appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
Mi az a smoothie, és miért van hirtelen mindenki megőrülve érte?
Itt az első pillantás A világ ura: Kinyilatkoztatás Netflix animációs rajzfilmsorozatra
A Tőrbe ejtve 2 stábja befejezte a forgatásokat a Netflix számára
Az ACG Rufus visszatér a Nike kínálatába, de ezúttal Dark Obsidian színben is kapható lesz!
Itt az első nagyon rövid Happy, a flúgos golfos előzetes Adam Sandlerel a főszerepben!
Zack Snyder szerint hat órányi Rebel Moon rendezői változatot is kapunk a Netflixen