Matthew McConaughey, a híres színész, az új Uber Eats kampány arcaként egy szórakoztató összeesküvéselméletet tár a nézők elé: a futball valójában az ételért van! Az … Olvass tovább
The post Matthew McConaughey feltárja az NFL és az étel kapcsolatát az új Uber Eats reklámban! appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
A Toyota továbbra is megtartja a legnagyobb autógyártó cég címét a 2023-as rekordeladásokat követően
Mi a holdfogyatkozás magyarázata, mikor fordul elő ez a csillagászati jelenség?
Megalópolis – itt az első kedvcsináló előzetese a Francis Ford Coppola Sci-Fi filmdrámájának
Milyen abroncsot érdemes választani az elektromos autókra?
A TikTok új programja forradalmasítani akarja az Egyesült Királyság e-kereskedelmét
3 tipp a napelemek hatékony karbantartásához