Ha hiszed, ha nem, már 13 éve tárta elénk a Dishonored kapuit a kísérteties, patkányok által uralt Dunwall, egy steampunk ihlette város, amely a ragyogás és a hanyatlás éles határvonalán egyensúlyoz. Az Arkane Studios fejlesztette és a Bethesda adta ki a játékot, amely alapvetően új színvonalat állított fel az immerzív, elsőszemélyű játékmenet, a döntésvezérelt küldetések … Olvass tovább
A miért állíthatták le a briliáns Dishonored franchise-t? bejegyzés először Szoftver-Zona.hu-én jelent meg.
Ez is érdekelhet
A Windows 11 előnézeti funkció távozik – visszavonják az ajánlott fájlokat
Egy Rejtett beállítás a Windows 11 bétában haptikus visszajelzést ígér
A Microsoft Edge új AI-funkciói így változtatják meg a böngészést
A PowerToys bemutatja a Windows 11 hiányzó automatikus témaváltóját
A DOSBox Pure Unleashed bemutatja a retro játékok újjászületését
A Halo Infinite fejlesztése leáll – így zárul le egy korszak
A szerkesztő ajánlata
A Windows 11(25H2) 2025-ös frissítése már most letölthető – így férhetsz hozzá
A Nyugaton a helyzet változatlan előzetese bemutatja az első világháborús lövészárkok borzalmait
A Netflix további két Harlan Coben adaptációra kötelezi el magát a Nem versz át sorozat sikere után
Tom Holland kórházba került a Pókember forgatásán történt baleset után
Hivatalos: a Fallout 2. évad hetente érkezik a Prime Video-ra
A Hollow Knight Silksong miatt az indie játékfejlesztők egy új valósággal szembesülnek