A Google technikai SEO útmutatást nyújt a keresővel kapcsolatban a webáruház tulajdonosainak a bevált módszerekről, amelyek segítségével a keresőmotor pontos információkat nyújt a termékekről. Ha a Google pontos termékadatokkal rendelkezik, speciális formázást alkalmazhat a keresési eredmények között, hogy segítse a vásárlókat a vásárlási döntések meghozatalában. A Google által a termék oldalakon megjeleníthető további adatok közé
Read More
Ez is érdekelhet
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
A legsikeresebb kaszinófilmek 2000 után
Az új Android „Rendszerfrissítés” néven terjedő malware program ellophatja az összes adataidat is
Egy újabb Vaják 2 rövid előzetes érkezett, ezúttal Ríviai Geraltal a középpontban
Megvan mikor jön ki Az Esernyő Akadémia 4. évad és itt az első rövid előzetes is
A mágneses sisak, amely harmadára zsugorította a halálos agydaganatot a világ első tesztje során
Apple AirPods – drága játékszer vagy prémium kiegészítő?