A Google kiadott egy új, a tartalom minőségre irányuló algoritmus-frissítést, amely elősegíti a kiemelkedő termékértékelések megjelenését a keresőben. A Google nemrég jelentette be az új keresési algoritmus-frissítést, amely a termékértékelések frissítésére vonatkozik. Ez a frissítés olyan termékek felülvizsgálatának „jobb megtervezésére szolgál”, amelyek „alapos kritikákat, teszteléseket, kutatásokat osztanak meg, nem pedig egy olyan rövid tartalmat, amely
Read More
Ez is érdekelhet
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A szerkesztő ajánlata
A Nintendo végleg leállítja a Dr. Mario World alkalmazását november 1-én
Bugatti Spartacus – Így nézhet ki a jövő luxus SUV-ja
Ha nem tisztítod rendszeresen a telefon tokot, a telefonod is bánhatja!
GTA 6 – minden, amit eddig tudunk: megjelenés, térkép, kiszivárgott információk és egyebek
A legnépszerűbb kaszinójátékok Magyarországon
A párduc a Netflix új történelmi drámája, amely a szicíliai nemesi világ bukását mutatja be