A folyamatosan változó technológia, a vásárlási szokások változása és a vásárlói igények fejlődése miatt nem meglepő, hogy a Google folyamatosan (egyre gyakrabban) frissíti keresőalgoritmusait. A Google algoritmusfrissítések létfontosságúak a marketingesek és az üzlettulajdonosok számára, hogy naprakészek maradjanak és megtalálják őket az interneten. Csak 2022-ben és 2023-ban több mint tíz megerősített algoritmusfrissítéssel nehéz lehet követni az
Ez is érdekelhet
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
A SpaceX csillaghajójának második tesztrepülése is kudarcba fulladt
Oppenheimer – Christopher Nolan egy nukleáris méretű trailerrel tér vissza Cillian Murphy főszereplésével
Ingyenessé és bárki számára elérhetővé válik a Google Workspace
Border collie, a legendásan eszes terelőkutya
Ezek a zöldségek mérséklik a felére a szívbetegségek kockázatát
Ha nem tisztítod rendszeresen a telefon tokot, a telefonod is bánhatja!