A folyamatosan változó technológia, a vásárlási szokások változása és a vásárlói igények fejlődése miatt nem meglepő, hogy a Google folyamatosan (egyre gyakrabban) frissíti keresőalgoritmusait. A Google algoritmusfrissítések létfontosságúak a marketingesek és az üzlettulajdonosok számára, hogy naprakészek maradjanak és megtalálják őket az interneten. Csak 2022-ben és 2023-ban több mint tíz megerősített algoritmusfrissítéssel nehéz lehet követni az
Ez is érdekelhet
Kína betiltja az önvezető autós hirdetéseket egy tragikus baleset után
A sikeres keresőoptimalizálás 5 alapelve
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A szerkesztő ajánlata
Ne dobd ki a hagymahéjat! Javítja az egészséged és támogatja az immunrendszered
A legenda újjáéled – a Ford RS2.00 koncepciója tiszteleg az RS200 előtt
SUV vagy kombi: melyik a jobb választás a családnak?
Minden, amit tudni érdemes a naprendszerünkről! Íme a 8 bolygó sorrendben a naptól számítva
Catherine Zeta-Jones is csatlakozik Morticia szerepében a Netflix „A galád család” sorozatához
A Starship következő tesztrepülése egy újabb mérföldkő a Vörös bolygó meghódításában!