Netflix, a világ egyik vezető streaming szolgáltatója, nemrégiben zárta le rendkívül sikeres Upfront kampányát, amely során új hirdetési lehetőségeket jelentett be. Ez a lépés jelentős … Olvass tovább
The post A Netflix bővíti hirdetési lehetőségeit és sikeres Upfront kampányt zár appeared first on .
Ez is érdekelhet
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
Keanu Reeves Németországba utazott, hogy megkezdjék a John Wick 4 gyártását
Hogyan válaszd ki a számodra megfelelő fejhallgatót? Mutatjuk a legjobb fejhallgató típusokat!
Hogyan tisztítsuk meg a fürdőszobai csempét 4 egyszerű lépésben?
A ZeroAvia sikeresen tesztelt egy 19 üléses hidrogén-elektromos motorral rendelkező repülőgépet
Hogyan lehet rávenni a kutyát, hogy bevegye a gyógyszer tablettát 4 egyszerű lépésben?
A kényelmes elegancia: póló – farmer kombók a mindennapokra