Netflix, a világ egyik vezető streaming szolgáltatója, nemrégiben zárta le rendkívül sikeres Upfront kampányát, amely során új hirdetési lehetőségeket jelentett be. Ez a lépés jelentős … Olvass tovább
The post A Netflix bővíti hirdetési lehetőségeit és sikeres Upfront kampányt zár appeared first on .
Ez is érdekelhet
A legújabb felmérések eredményei szerint romlik az X platform hírneve
Hogyan javítsuk weboldalunk hírnevét? hatékony stratégiák és tippek
Hogyan gondolják újra a hatékonyságot a marketing ügynökségek és a márkák az MI korában?
Keresőmotorok vs. válaszadómotorok: új digitális verseny van kialakulóban
Az NMHH új kiadványa segíti a szülőket a közösségi médiák biztonságos és tudatos használatáról
Hogyan írj hatékony hírlevelet? hosszú e-mailek vagy lényegre törő üzenetek?
A szerkesztő ajánlata
Járjunk Babaúszásra Gyermekünkkel?
A gorillák a kommunikáció érdekében ütik a mellkasukat?
Tartalommarketing jelentősége a webshop SEO-ban
Augusztus 23-án érkezik a Netflixre a Vesemir-ről szóló Vaják anime film
Öltözködési Tippek – Milyen cipőt viselj a férfi chino nadrághoz?
A Ferrari című film 7 és fél perces tapsviharban részesült a Velencei Filmfesztivál világpremierjén