Egy SEO szakértő azt vizsgálta, hogy milyen hosszú ideig maradnak benne a cikkek és történetek a Google Discoverben. A mobilon és tableten elérhető feedben a Google azokat a tartalmakat válogatja össze, mely szerinte érdekelni fogja az eszköz tulajdonosát. Valentin Pletzer, a kutatás közreadója Twitteren válaszolta meg az érdeklődők kérdéseit, és elmondta, hogy 1300 kiadótól több,
Read More
Ez is érdekelhet
A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
A szerkesztő ajánlata
A legjobb saját gyártású, eredeti Netflix filmek és sorozatok listája 2021 augusztus!
6 hónapról 45 napra csökkenhet a Marsra való utazás állítják a rakétamérnökök
A hobbitok léteztek a valóságban is! Ázsiában éltek több ezer évvel ezelőtt!
Milyen férfi edzőcipőt válasszunk a tavaszi kirándulásokhoz?
Mustáros lazac
Az elmúlt évtizedekben legkevesebb 28 fajt sikerült megmenteni a kihalástól