Az elmúlt időszakban a Netflix jelentős növekedést tapasztalt reklámos előfizetési csomagjának népszerűségében, amely mostanra 70 millió felhasználót számlál világszerte. Ez a szám jelentős ugrás a … Olvass tovább
The post A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott appeared first on .
Ez is érdekelhet
Miért nélkülözhetetlen a tudatos pénzügyi tervezés a sikeres marketinghez?
Mi az a kripto marketing és miért igazán fontos most?
Kína betiltja az önvezető autós hirdetéseket egy tragikus baleset után
A sikeres keresőoptimalizálás 5 alapelve
A Toyota Ausztrália és a Wiggles közös dobása, ami mindenkit elvarázsol
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A szerkesztő ajánlata
Képes elviselni az univerzum viszontagságait egy fából készült műhold?
A Peacemaker – Békeharcos visszatér a 2. évaddal és mindent felforgat az idei nyár végén!
A Meta saját AI chipet fejleszt hogy csökkentse az NVIDIA-tól való függőségét!
Az AI szerint így nézhet ki az autók belső tere 10 év múlva!
Bődületes teljesítmény és luxus! Elképesztő áron kapható a BYD új szuperautója!
Íme, a Prime Gaming februári ingyenes játékai