Az elmúlt időszakban a Netflix jelentős növekedést tapasztalt reklámos előfizetési csomagjának népszerűségében, amely mostanra 70 millió felhasználót számlál világszerte. Ez a szám jelentős ugrás a … Olvass tovább
The post A Netflix reklámos előfizetési csomagja 70 millió felhasználót vonzott appeared first on .
Ez is érdekelhet
Kanada, új TikTok ellenes lépésre szánja el magát! miért különleges ez a tiltás?
A Google veszít a 2,4 milliárd eurós perben egy brit vállalkozó párossal szemben
A Forma 1 ausztrál nagydíj a 2025-ös szezonra új márkastratégiával és vizuális arculattal jelentkezik
A Samsung marketing stratégia: hogyan épít a technológiai óriás erős márkát?
A Corona új stratégiája a YouTube Shorts-on robbant be a köztudatba!
Matthew McConaughey feltárja az NFL és az étel kapcsolatát az új Uber Eats reklámban!
A szerkesztő ajánlata
Hova utazz szingliként a nagyvilágba? Az egyedülálló férfiak kedvenc turistahelyei
Eredeti francia quiche recept
Itt a 2025-ös Kia Sportage – új hűtőrács, high-tech belső tér és finomhangolt vezetési élmény
Másodpercenként 319 terabyte-os sebességgel lealázta Japán az internetes sebességrekordot
Hogyan javítsuk weboldalunk hírnevét? hatékony stratégiák és tippek
A baba fürdetés alapjai és íratlan szabályai